Кафедра історії України Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г.Короленка, Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М.П.Остроградського оголошують про проведення 2 березня 2017 року науково-методичного семінару "Українська національна революція 1917-1920 років крізь призму сучасності (до 100-річчя події)".

Програма семінару

На ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії, який відбувся 21 січня 2017 року в м. Полтава, учениця 8 класу Гребінківської гімназії Солдатенкова Жанна та учениця Гребінківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Медвідь Анна вибороли дипломи 3 ступеня.

22 січня на олімпіаді з російської мови та літератури Юзупкіна Євгенія, учениця 9 класу Гребінківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, також посіла 3 місце.  Підготували їх вчителі історії Зінченко Людмила Миколаївна та Хворостян Олександра Олександрівна, учитель російської мови та літератури Фойт Світлана Михайлівна та Мірошниченко Валентина Володимирівна.

airo

Тематику занять для підвищення свого професійного рівня та особистісного зростання у міжкурсовий період можна знайти на сайті Академії інноваційного розвитку освіти

Про академію інноваційного розвитку

zno 2017

 Прес-реліз

123

Програма інтерактивної школи

4 січня 2017 року на базі Гребінківської гімназії були проведені секційні заняття вчителів з української мови і літератури, початкових класів, історії, трудового навчання, зарубіжної літератури, географії, шкільних бібліотекарів на яких проаналізовано результати ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, мовно-літературних конкурсів, конкурсу-захисту Гребінківського районного наукового товариства учнів Малої академії наук, стан забезпечення підручниками загальноосвітніх навчальних закладів.

Розвиток системи освіти району можливий лише за умови постійного вдосконалення педагогічної діяльності керівників, педагогів, вихователів освітніх установ. У зв’язку з цим у сучасних умовах підвищується значимість районної методичної служби. Зміни у змісті освіти, практична реалізація особистісно-орієнтованого навчання, впровадження в навчальний процес сучасних педагогічних технологій, наявність варіативних програм,