24 травня 2017 року в Тарасівській ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося розширене засідання шкільної ради з медіаосвіти, на якому розглянуто питання про презентацію та обговорення проекту шкільної моделі з медіаосвіти. Презентував проект шкільної моделі з медіаосвіти шкільний координатор Лисенко М.А.. В своєму виступі Микола Андрійович відмітив, що Тарасівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

з 2011 року бере участь у дослідно-експериментальній роботі за темою «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів» відповідно до наказу № 886 Міністерства освіти і науки України від 27.07.2011 р. «Про проведення всеукраїнського експерименту з упровадження медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів України». В обговоренні проекту шкільної моделі взяли участь Редька Н.О., Остапенко Марина, Улянченко А.О., Ткаченко Тетяна, Литвиненко Сергій, Савчукова Ольга, Кабушка С.В., Олексієнко Н.В., Волик Т.В., Іванова Т.В. та інші.

Активну участь у роботі ради взяла Настояща Катерина Василівна, науковий працівник експертної ради громадського об’єднання "Європейська дослідницька асоціація" з міста Києва. Настояща Катерина Василівна є кандидатом соціологічних наук, доцентом. Місце основної роботи: Київський гуманітарний інститут, кафедра соціології. По запиту U-Media експертна рада громадського об’єднання проводить дослідження стану впровадження програми медіаграмотності/медіакультури в школах України, педагогічних коледжах і університетах.

Шкільна рада з медіаосвіти Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів вирішила:

  1. Взяти за основу проект шкільної моделі медіаосвіти Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
  2. Винести проект шкільної моделі медіаосвіти Тарасівської ЗОШ І-ІІІ ступенів на обговорення в колективах працівників школи, учнів та їх батьків та висвітлити це питання в шкільних засобах масової інформації: шкільне радіо, шкільна газета, шкільні Web-сайти.

Після невеликої перерви Катерина Василівна провела тривале (понад 1год. 30 хв.) заняття з учнями старших класів з метою дослідження їх рівня медіаграмотності та медіакультури. Вона високо оцінила роботу школи по впровадженню в навчально-виховний процес медіаосвіти.

85794150

13796288

55838530

76710836